Pokemon GO to gra od Niantic Project, która powstała na bazie projektu Ingress. Ingress był bardziej niszową grą, również stworzoną w technologii AR (“augmented reality” - rozszerzona rzeczywistość), która polegała na poszukiwaniu i przejmowaniu wirtualnych portali. Nie odniosła jednak takiego sukcesu, jak wersja bardziej komercyjna z wykorzystaniem znanych i uwielbianych przez wszystkich Pokemonów.

Gra, jak wszystko co bazuje na wspomnieniach i sentymentach, okazała się wielkim sukcesem - ludzie spędzają średnio 43 minuty dziennie w aplikacji - czyli więcej niż na Whatsappie i Instagramie1. Apka wyprzedziła już hitową grę Candy Crush Saga pod względem dziennej liczby użytkowników2.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (88%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL