PARTNERZY PORTALU


Polskie sieci integrują się w rywalizacji o klienta

  • Autor: Rzeczpospolita/PAP
  • Dodano: 21 lip 2014 09:08

Krajowe firmy chcą wspólnie zbudować przeciwwagę dla zagranicznych. Liczą, że klienci do takich pomysłów już dojrzeli - informuje Rzeczpospolita.

  • Autor: Rzeczpospolita/PAP
  • Dodano: 21 lip 2014 09:08
Polski handel stracił dużą część rynku na rzecz zachodnich potentatów, ale teraz próbuje zmienić układ sił. Powstała właśnie grupa GH PL Plus, do której weszły już takie firmy, jak Piotr i Paweł, Topaz czy hurtowy Bać-Pol, a ostatnio dołączył także Polo-market.

Tworząc grupę zakupową, firmy mogą zwiększyć swoje atuty w rywalizacji z zagranicznymi sieciami. Grupa planuje zintegrowanie do 2016 roku ponad 2 tys. sklepów z potencjałem sprzedaży detalicznej przekraczającym 10 mld złotych.

"Rozmawiamy z dwiema dużymi sieciami. Jesteśmy też otwarci na wypracowanie formuły współpracy z mniejszymi, zawsze na partnerskich zasadach" - wskazuje Leszek Bać, członek rady nadzorczej GH PL Plus i jeden z inicjatorów aliansu.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

Branża pomysłowi przyklasnęła, choć nie wspiera go bezkrytycznie. "Hasło +popieraj swoje+ czy patriotyzmu na zakupach fajnie wygląda, ale dla klienta ostatecznie liczy się po prostu cena, choć w badaniach może deklarować co innego" - mówi Maciej Ptaszyński, dyrektor generalny Polskiej Izby Handlu.


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.226.72.118
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!