PARTNERZY PORTALU


Polskie sieci powinny popracować nad obsługą klienta

  • Autor: Puls Biznesu
  • Dodano: 12 mar 2014 08:49

Polskie sieci handlowe są coraz lepiej oceniane pod względem obsługi klientów. Nadal jednak jest nad czym pracować, bo najlepsi sprzedawcy mogą podnieść sprzedaż nawet o 40 proc. - czytamy w Pulsie Biznesu.

  • Autor: Puls Biznesu
  • Dodano: 12 mar 2014 08:49
Według badań szwedzkiego Daymakera, którego tajemniczy klienci odwiedzili w lutym sklepy 156 sieci, polscy sprzedawcy są z roku na rok bardziej uprzejmi i zaangażowani. Jednak ciągle słabo radzą sobie z nawiązywaniem kontaktu z klientem czy pomaganiem mu w podjęciu decyzji o zakupie. Tymczasem sklepy z najlepszą obsługą mogą liczyć na sprzedaż nawet o 40 proc. wyższą niż te najsłabsze.

- Sieci muszą szkolić pracowników w umiejętnościach sprzedażowych, stale je kontrolować i indywidualnie wskazywać niedociągnięcia - mówi w rozmowie z Pulsem Biznesu Sofia Valentin, dyrektor generalna Daymaker Polska.

Tak jak w ubiegłym roku, najlepiej wypadły niemieckie perfumerie Douglas, a najsłabiej ze wszystkich branż wypadły księgarnie. Słabo oceniona została jedna z największych sieci odzieżowych w kraju, szwedzki H&M. Rok temu był czwarty od końca, a w tym roku zamyka tabelę. Podobnie słabo wypadały inne sieci odzieżowe, wynajmujące duże powierzchnie w galeriach handlowych - wyniki poniżej 40 proc. miało kilka marek LPP (House, Cropp Town), KappAhl, NewYorker czy najgorsze przed rokiem C&A, które tym razem jest ósme od końca.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

Dobrze ocenione zostały: sprzedające modę męską Lancerto i Intersport.


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.235.191.87
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!