PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Ponad 160 podpisanych umów i 50 nowych marek. To bilans rekomercjalizacji Riviery

Ponad 160 podpisanych umów i 50 nowych marek. To bilans rekomercjalizacji Riviery
mat. pras.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 14 lis 2019 11:55

Zakończył się pierwszy etap rekomercjalizacji Centrum Riviera w Gdyni. Podpisano już 162 umowy, a portfolio centrum powiększyło się o 52 nowych najemców. Równocześnie 20 lokali zostało relokowanych w związku ze zgłoszoną potrzebą powiększenia powierzchni. Pozycję lidera Riviery w segmencie retail w Trójmieście potwierdza mocny wzrost footfallu, który w tym roku może przekroczyć 10 mln osób.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 14 lis 2019 11:55

Zdaniem Grzegorza Latały, członka zarządu i dyrektora ds. komercjalizacji Mayland Real Estate, spółki zarządzającej obiektem, potwierdzeniem wysokiej pozycji Riviery jest fakt, że ufają jej największe sieci. Umowy najmu na kolejne lata przedłużyły m.in. Grupa Inditex, H&M, Deichmann, Martes Sport i Media Markt. – W Rivierze umacnia swoją pozycję również LPP dla którego Trójmiasto jest rodzimym rynkiem. Home&You ma teraz w gdyńskim centrum największy sklep w Polsce (1,2 tys. mkw.), a Sinsay podwoił powierzchnię (do 800 mkw.) – mówi Grzegorz Latała. Na powiększenie powierzchni wraz z remodellingiem zdecydowały się także m.in. Reserved, Guess, 4F, Speed Sports i Ryłko.

Riviera zaprosiła do współpracy również nowe marki. Wśród 52 debiutantów jest Timberland, Patrizia Aryton, Lancerto, Coccodrillo, Tezenis, Parfois, e-obuwie, Pepco, Varlesca. Wzbogacono ofertę Health&Beauty – lista najemców powiększyła się o L'Occitane en Provence, The Body Shop, Starą Mydlarnię, Semilac, Hair Shop, Lynx Optique, Optical Christex oraz salon Jean Louis David.

W ofercie wyposażenia domu w gdyńskim centrum zadebiutowali Homla, Drawex, Anawa Meble, a salon Eurofirany powiększył swoją powierzchnię. Do oferty elektroniki wprowadzono markę Mi Store, a także przedłużono umowy na iSpot oraz Centrum Sony. Propozycję gastronomiczną wzbogacono o nowe restauracje z miejscami siedzącymi: Lepione, Familia Bistro i La Trattoria oraz punkt z lodami naturalnymi Miło Mi, lokal z kuchnią meksykańską Papa Diego, cafe Scholler, Berlin Doner Kebab oraz Express Oriental.

– Wzbogaciliśmy ofertę Riviery i wzmocniliśmy najlepsze koncepty. Konsekwentnie wypełniamy nowymi treściami strategiczną koncepcję „trzy w jednym”, bo Riviera to nie tylko miejsce codziennych zakupów, centrum modowe, ale także ośrodek aktywnego wypoczynku i relaksu dla całej rodziny. Mimo niekorzystnych zmian prawnych, dotyczących zakazu handlu w niedziele, zanotowaliśmy wzrost footfallu rok do roku o ponad 5% – podkreśla Latała. – Miarą osiągniętego sukcesu jest fakt, że Centrum Riviera to także jeden z najważniejszych punktów na eventowej mapie Zatoki Gdańskiej. Przykładowo, tylko podczas 44 Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych Rivierę, która była współorganizatorem wydarzenia, odwiedziło niemal 200 tys. osób, a 6 urodziny obiektu świętowało w Rivierze blisko 50 tys. osób – dodaje.

Riviera właśnie sfinalizowała negocjacje dotyczące rozbudowy kina Helios o dwie sale dream (kat. premium). Dbając o komfort klientów udostępniono również więcej usług, m.in. punkt Energi, naprawy telefonów Halloo i punkt Mister Minit. Zmieniono infokioski, powstaje więcej miejsc wypoczynkowych i wkrótce zostanie zmodernizowanych 7 placów zabaw dla dzieci.

WSZYSTKIE KOMENTARZE (2)

  • natalia 2019-11-15 17:27:25
    Powiększony Reserved to świetna informacja, lubię tam robić zakupy.
  • gdk 2019-11-18 23:02:20
    Fajnie, że taki duży Home&You

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.207.238.169
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.