Ponad 160 podpisanych umów i 50 nowych marek. To bilans rekomercjalizacji Riviery


Zakończył się pierwszy etap rekomercjalizacji Centrum Riviera w Gdyni. Podpisano już 162 umowy, a portfolio centrum powiększyło się o 52 nowych najemców. Równocześnie 20 lokali zostało relokowanych w związku ze zgłoszoną potrzebą powiększenia powierzchni. Pozycję lidera Riviery w segmencie retail w Trójmieście potwierdza mocny wzrost footfallu, który w tym roku może przekroczyć 10 mln osób.
Zdaniem Grzegorza Latały, członka zarządu i dyrektora ds. komercjalizacji Mayland Real Estate, spółki zarządzającej obiektem, potwierdzeniem wysokiej pozycji Riviery jest fakt, że ufają jej największe sieci. Umowy najmu na kolejne lata przedłużyły m.in. Grupa Inditex, H&M, Deichmann, Martes Sport i Media Markt. – W Rivierze umacnia swoją pozycję również LPP dla którego Trójmiasto jest rodzimym rynkiem. Home&You ma teraz w gdyńskim centrum największy sklep w Polsce (1,2 tys. mkw.), a Sinsay podwoił powierzchnię (do 800 mkw.) – mówi Grzegorz Latała. Na powiększenie powierzchni wraz z remodellingiem zdecydowały się także m.in. Reserved, Guess, 4F, Speed Sports i Ryłko.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
WSZYSTKIE KOMENTARZE (2)
Odpowiedz-
0
0
Odpowiedz-
0
0