PopKoolTour, czyli społeczno-artystyczny projekt Galerii Katowickiej
Galeria Katowicka po raz kolejny potwierdziła gotowość do realizowania odważnych i unikalnych w skali kraju projektów społecznych. W ramach akcji PopKoolTour powstał wyjątkowy klip, stanowiący audiowizualny obraz dzisiejszych Katowic.
Po ogromnym sukcesie wielokrotnie nagradzanego przez branżę Projektu Wyższy Poziom, przyszedł czas na akcję o charakterze dużo bardziej oddolnym. Dwie ekipy filmowe przez trzy dni odwiedzały dzielnice Katowic, nagrywając tysiące dźwięków miasta i setki odpowiedzi na jedno proste pytanie: czym są dla ciebie Katowice? Odpowiedzi mieszkańców, artystów, sportowców, a nawet osób będących w Katowicach jedynie przejazdem zostały zebrane i połączone w jeden klip, którego tło stanowią dźwięki miasta, skomponowane w ścieżkę dźwiękową przez Dominika „Doministry” Strycharskiego. Premiera klipu miała miejsce podczas finału projektu na fasadzie Galerii Katowickiej.
- Właśnie dzięki tego rodzaju projektom Galeria Katowicka należy do liderów branży w Polsce, wyznaczając kierunki i przesuwając granice relacji z lokalną społecznością daleko poza potrzeby komercyjne - mówi Joanna Bagińska, Dyrektor Galerii Katowickiej. - Jako centrum handlowe funkcjonujące w samym sercu miasta, nie od dziś staramy się integrować mieszkańców Katowic, wspierać lokalne instytucje, promować i przede wszystkim kreować wartościowe inicjatywy społeczne. PopKooltour to projekt tworzony wspólnie przez nas wszystkich, niezależnie od pochodzenia, wieku, przynależności religijnej czy poglądów politycznych – dodaje Joanna Bagińska.
Prowadzone w unikalny sposób kampanie i projekty marketingowe budują więź Galerii Katowickiej z lokalną społecznością. Wielokrotnie nagradzany Projekt Wyższy Poziom, prowadząca szkolenia i warsztaty Akademia Biznesu, bezpłatny program nauki języków obcych dla najmłodszych – Językowe Pendolino oraz najnowsza akcja PopKoolTour to pozasprzedażowe projekty pokazujące gotowość Galerii Katowickiej do inicjowania i wpisywania się w ogólnoświatowy trend powstawania galerii społecznych.
- W tym, że wybór kierunku, który obraliśmy, realizując tego typu projekty jest dobry, utwierdzają nas wyniki osiągane przez nasze centrum. Regularnie wysokie wyniki footfallu i towarzyszący im wzrost sprzedaży w ostatnim kwartale pokazuje duże zaufanie klientów oraz zadowolenie z wielopłaszczyznowej oferty Galerii Katowickiej – mówi Joanna Bagińska, dyrektor Galerii Katowickiej.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.