Port Łódź stawia na gościnność


Port Łódź kontynuuje wdrażanie w Centrum kolejnych elementów programu hospitality. W ramach projektu metamorfozę przeszedł już będący na pierwszej linii frontu kontaktu z Klientem – Punkt Info, który obecnie zachwyca piękną kwiatową aranżacją. Zespół, który obsługuje stanowisko informacyjne miał ponadto okazję uczestniczyć w profesjonalnym szkoleniu z zakresu kontaktu z Klientami, a także otrzymał nowe stroje służbowe uszyte według projektu studentów Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi. Do udziału w całej inicjatywie Port Łódź zaprosił społeczność zgromadzoną na swoim fanpage’u. W akcję zaangażowało się ponad 2 tysiące internautów.
Łódzkie centrum handlowe należące do Ingka Centres w swojej działalności kieruje się wartościami, które pozwalają na tworzenie lepszego życia, a tym samym realizację koncepcji meeting place. W praktyce przekłada się to m. in. na aktywne działania związane z ekologią, zrównoważonym rozwojem i odpowiedzialnością za otoczenie. Z nowym rokiem Port Łódź wcielił w życie kolejne założenia swojego programu hospitality, który poprzez reprezentowane wartości bardzo dobrze wpisuje się w tożsamość i politykę Centrum.
Port Łódź systematycznie realizuje swoją strategię hospitality. Z myślą o lokalnej społeczności w poprzednich latach zagospodarowane zostały zielone tereny zewnętrzne zlokalizowane wokół Centrum. Obecnie znajduje się tu przyjazna przestrzeń rekreacyjno – sportowa z kilkoma boiskami, minigolfem, bieżnią, torem przeszkód dla młodszych dzieci oraz strefą treningową dla psów. Budynek Portu Łódź przeszedł metamorfozę, pojawiło się w nim mnóstwo roślin, a także nowe place zabaw i atrakcje dla dzieci. W minionym roku Centrum otworzyło także swoje drzwi dla Klientów, którzy podróżują z czworonożnymi pupilami. Idąc za ciosem Port Łódź postanowił podjąć kolejne kroki by jeszcze lepiej zadbać o dobrą atmosferę w Centrum - zarówno w aspekcie estetycznym, jak i poprzez udoskonalanie umiejętności interpersonalnych swoich pracowników. Na pierwszy ogień poszedł Punkt Info oraz jego obsługa.
- Chcieliśmy by nasz Punkt Info się wyróżniał, by przyciągał wzrok i zapraszał do kontaktu piękną oprawą. Postawiliśmy na kwiaty i rośliny zielone, które są ważnym elementem wystroju całego naszego Centrum. Zaprosiliśmy więc do udziału w konkursie lokalne kwiaciarnie, które zaprezentowały nam swoje propozycje na kompozycję tego miejsca. A ponieważ działamy z myślą o naszych Klientach, to właśnie im oddaliśmy decyzję, co do wyboru najlepszej kwiatowej aranżacji, która obecnie zdobi nasz Punkt Informacyjny – mówi Jagoda Olesiak, kierownik marketingu Portu Łódź.
- 1
- 2
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.