PARTNERZY PORTALU


Portfolio męskich marek w Galerii Wiślanka rośnie w siłę

Portfolio męskich marek w Galerii Wiślanka rośnie w siłę
Fot. Galerii Wiślanka
  • Autor:
  • Dodano: 15 wrz 2020 08:54

Galeria Wiślanka w Żorach z sukcesem kompletuje swoją ofertę branży fashion. Ostatnio do grona najemców dołączyły cenione brandy z asortymentem odzieży i dodatków dedykowanych mężczyznom. Niebawem pojawią się kolejne: Vistula, Wólczanka, Bytom oraz Kubenz.

Komercjalizowana z sukcesem Galeria Wiślanka sprawi już niebawem, że żorzanie, którzy do tej pory zmuszeni byli robić zakupy w sklepach swoich ulubionych marek w innych centrach handlowych, będą mogli odwiedzić ich salony we własnym mieście. Ponadto każdy z brandów otworzy swoje punkty sprzedaży w najnowocześniejszych konceptach.

W ostatnich dniach zestaw najemców Galerii Wiślanka poszerzył się o silną reprezentację marek posiadających kompleksową ofertę męską – Vistula, Wólczanka, Bytom oraz Kubenz. Salony Vistula i Wólczanka zajmą łącznie 120 mkw. powierzchni. Ich wnętrza zostaną zaaranżowane zgodnie z najnowszymi projektami. W sklepie Vistula klienci znajdą kolekcje będące gwarancją dobrego wyglądu oraz wygody idących w parze z wyczuciem stylu oraz światowymi trendami. Brand ten od lat umiejętnie łączy bowiem najnowsze modowe tendencje z ponadczasową klasyką. Formalną odsłonę marki reprezentują garnitury, marynarki i koszule. Szeroką część asortymentu stanowi także casualowa odsłona kolekcji.

Z kolei sklep Wólczanka zaoferuje nie tylko męskie koszule, dzianiny i dodatki, ale także będzie posiadał charakterystyczną i lubianą przez kobiety linię damską. Marka ta od lat znana jest z bogatej oferty koszul dedykowanych do pracy, na weekendy, a także przeznaczonych na specjalne okazje. Najbardziej wymagający klienci będą mieli do swojej dyspozycji ekskluzywną linię Lambert.
W Galerii Wiślanka znajdzie się także mierzący 95 mkw. salon polskiej marki Bytom. Będzie to sklep, w którym tradycyjne krawiectwo spotyka się z nowoczesną wizją mody męskiej. To właśnie w myśl tej zasady powstają kolekcje stworzone ze szlachetnych włoskich tkanin, uszyte w rodzimych szwalniach. Bytom w swoich działaniach nawiązuje też do szeroko pojętej kultury i sztuki.

Natomiast Kubenz to wyraz klasyki i stylu dedykowany nowoczesnemu i dynamicznemu mężczyźnie bez względu na jego wiek. Kolekcje tworzone są zarówno z myślą o tych, którzy preferują klasyczne stylizacje, jak również dla panów poszukujących casualowych i nieformalnych rozwiązań. Salon tej marki zajmie 98 mkw. powierzchni.

Od samego początku projektowi Galeria Wiślanka przyświecała idea stworzenia w Żorach komfortowego miejsca zakupów dla całej rodziny. Staramy się być w tym konsekwentni kompletując ofertę marek, które będą dostępne na terenie naszego centrum handlowego. W obecnych czasach mężczyźni przykładają coraz większą wagę do swojego wyglądu i chcą prezentować się jak najlepiej oraz zgodnie z najnowszymi trendami. Dlatego zadbaliśmy, by żorzanie mogli zrobić zakupy odzieżowe w salonach swoich ulubionych męskich brandów – mówi Teresa Jonas, prezes zarządu Wiślanka S.A.


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.226.248.180
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!