Posnania świętuje drugie urodziny


Posnania utrzymuje dobrą pozycję na regionalnym rynku - świadczą o tym zarówno rosnące obroty, jak i footfall. Ważnym czynnikiem jest także procent wynajętej powierzchni. Od otwarcia wskaźnik ten wynosi aż 99 proc. GLA.
Wśród blisko 300 najemców sporą część stanowią marki, które wybrały Posnanię na miejsce swojego debiutu. Są to m.in.: Notino, e-obuwie czy Miniso.
– Posnania jest przykładem centrum omnichannel, integrującego różne kanały sprzedaży, dzięki wyjątkowym markom i usługom dodatkowym. Naszym wyróżnikiem jest także rozbudowana oferta rozrywkowo-gastronomiczna, która przyciąga klientów z Poznania i regionu – mówi Marek Ćwiek, dyrektor Posnanii. Przewagi konkurencyjne potwierdzają przeprowadzone badania konsumenckie, według których Posnania oferuje najlepszy wybór w kluczowych segmentach mody, health&beauty, multimediów, wyposażeniu wnętrz oraz food&leisure.
#better2gether, czyli ludzie są najważniejsi
– Drugie urodziny chcemy świętować wspólnie z naszymi klientami. Z tej okazji dla odwiedzających przygotowaliśmy wiele atrakcji. Zależy nam na tym, aby w tym szczególnym dla nas dniu, wszyscy bawili się w towarzystwie swoich najbliższych i przyjaciół – mówi Agnieszka Juszkis, dyrektorka marketingu Posnanii.
Wielkie świętowanie rozpocznie się w piątek 19 października. W Atrium ustawiona zostanie multimedialna konstrukcja w kształcie „dwójki”. Będzie ona symbolizować drugie urodziny Posnanii.
W przestrzeni obiektu pojawią się także specjalne urządzenia, tzw. „freeze me”, dzięki którym będzie można zrobić sobie pamiątkowe gify z efektem 3D. Kulminacyjnym momentem świętowania będzie tort urodzinowy oraz koncert. – To niejedyne niespodzianki, jakie czekają na naszych Klientów. Z okazji swoich urodzin zaprosiliśmy także gościa specjalnego, którego personalia odkryjemy dopiero w trakcie wielkiego finału – mówi Agnieszka Juszkis. – W sobotę 20 października poznamy także laureatów konkursu #better2gether – dodaje. W trakcie urodzinowego weekendu będzie można także wziąć udział w konkursach z nagrodami ufundowanymi przez najemców Posnanii.
Buy&Get
Od 19 do 31 października Posnania będzie premiować klientów. Przygotowano dwa tysiące urodzinowych kalendarzy ściennych Posnanii. Za zakupy o wartości 100 zł będzie można odebrać jeden z tych wygodnych, rodzinnych organizerów, które zostały specjalnie zaprojektowane z okazji drugich urodzin Posnanii.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.