• Klienci Posnanii mogą spodziewać się zakupów w nowych sklepach Half Price, Boss i Paul Adriani.
  • Posnania skupia się też na ofercie spędzania czasu wolnego i rozwija koncept Food Fyrtel.
  • Marek Ćwiek, dyrektor Posnanii: Pandemia i kryzys gospodarczy przyniosły zmiany w zachowaniach konsumentów. Robią zakupy bardziej przemyślane.
  • Marek Ćwiek: Trend silver tsunami jest coraz wyraźniejszy i wkładamy dużo pracy, żeby klienci z tego segmentu także czuli się w Posnanii dobrze.
  • Posnania, jako pierwsze centrum handlowe w Polsce, będzie miała Certyfikowanego Koordynatora ds. Dostępności.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (93%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL