Plac przed galerią handlową Posnania zamieni się w kolorowy, letni ogród, a w środku centrum pojawią się trzy nowe marki: Half Price, Boss oraz Paul Adriani. O tym, co dzieje się w poznańskim obiekcie opowiada Marek Ćwiek, dyrektor Posnanii.
- Klienci Posnanii mogą spodziewać się zakupów w nowych sklepach Half Price, Boss i Paul Adriani.
- Posnania skupia się też na ofercie spędzania czasu wolnego i rozwija koncept Food Fyrtel.
- Marek Ćwiek, dyrektor Posnanii: Pandemia i kryzys gospodarczy przyniosły zmiany w zachowaniach konsumentów. Robią zakupy bardziej przemyślane.
- Marek Ćwiek: Trend silver tsunami jest coraz wyraźniejszy i wkładamy dużo pracy, żeby klienci z tego segmentu także czuli się w Posnanii dobrze.
- Posnania, jako pierwsze centrum handlowe w Polsce, będzie miała Certyfikowanego Koordynatora ds. Dostępności.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl
DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (93%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
Nie przegap najważniejszych wiadomości
©
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
Komentarze