Powierzchnia handlowa LPP urosła o 10 proc.


Zarząd LPP przekazał wstępne wybrane skonsolidowane dane finansowe za drugi kwartał 2018 roku. Przychody ze sprzedaży grupy wyniosły ponad 2 mld zł czyli o 20 proc. więcej niż rok temu. Powierzchnia handlowa na dzień 30 czerwca 2018 roku wyniosła 1 034 tys. mkw. czyli o ponad 10 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2017 roku.
Zarząd LPP SA przekazuje do publicznej wiadomości wstępne wybrane skonsolidowane dane finansowe Grupy Kapitałowej LPP SA.
W drugim kwartale 2018 roku zysk brutto na sprzedaży w grupie LPP wyniósł 1,2 mln zł czyli o 28 proc. więcej niż rok wcześniej. Koszty operacyjne wyniosły 898 mln zł czyli wzrosły o 21 proc. r/r.
Zysk na działalności operacyjnej wyniósł 310 mln zł to wzrost o 49 proc. r/r.
Przychody ze sprzedaży w sklepach porównywalnych LFL (w walutach lokalnych) w II kwartale 2018 roku wzrosły o 14,6 proc. Powierzchnia handlowa na dzień 30 czerwca 2018 roku wyniosła 1 034 tys. mkw. to wzrost o 10,7 proc.
W całym pierwszym półroczu grupa miała 3,628 mld zł przychodów (+18 proc. rdr), 1,943 mld zł zysku brutto na sprzedaży (+23 proc.) i 192 mln zł EBIT (+95 proc. rdr). Koszty operacyjne wyniosły w tym okresie 1.719 mln zł, co oznacza wzrost rdr o 18 proc.

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
© Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (5)
Odpowiedz-
0
0
Odpowiedz-
0
0
Odpowiedz-
0
0
Odpowiedz-
0
0
Odpowiedz-
0
0