- Architektura Kwadratu została ostatecznie ukształtowana w oparciu o koncepcję spójności, w odniesieniu do brył i wnętrz budynków, użytych materiałów, kolorystyki i wzornictwa - mówi Dariusz Siemieniako, członek zarządu Park Handlowy Kwadrat S.A. oraz Biazet S.A.

- Pomysłem na tę spójność jest symboliczne połączenie nowatorskiego konceptu galerii i parku handlowego w przestrzeni centrum handlowego w oparciu o ideę Art&Business. W grę wchodziły konkretne kolory związane z logo Kwadratu, Tesco Extra oraz OBI, najemcami centrum handlowego, dlatego zdecydowaliśmy się na nawiązania do obrazów charakterystycznych dla neoplastycyzmu. Kolorowe prostokąty, czerwony, niebieski i pomarańczowy, ożywiają cały koncept, porządkują go, oraz spajają, a dodatkowo każda z trzech barw wyznacza oddzielny ciąg komunikacyjny wewnątrz galerii handlowej - dodaje.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL