Poznań Główny City Center zaoferuje wiele marek nieobecnych dotąd w Polsce

Postępuje komercjalizacja galerii handlowej, która powstanie w ramach projektu Poznań Główny City Center. - Osiągnęliśmy pre-lease przekraczający 60 proc. całkowitej powierzchni najmu - poinformowali portal Propertynews.pl przedstawiciele dewelopera, spółki TriGranit. Zapowiadają również, że w centrum pojawi się wiele marek nieobecnych dotąd na polskim rynku.
W grupie marek, które nie mają w naszym kraju jeszcze żadnego sklepu, a już zdecydowały się podpisać list intencyjny ze spółką TriGranit jest wywodząca się z USA sieć zabawkarska Toys"R"us, która otworzy salon o powierzchni 2,5 tys. mkw., amerykańska marka typu casual American Eagle (710 mkw.), turecka sieć odzieżowa LC Waikiki (1,1 tys. mkw.), salony kosmetyczne oraz pielęgnacyjne Bath & Body Works (210 mkw.) oraz obuwniczy Pay less (230 mkw.).
Wśród sieci, które pojawią się w poznańskiej inwestycji TriGranit jest również: sklep multimedialny Saturn, CCC, H&M, Diverse, Reserved, New Yorker, Traffic Club, KappAhl, Topshop Topmen, American Eagle, Terranova, Rossmann, Sephora, Douglas i inni.

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.