PARTNERZY PORTALU


Pozycję centrum handlowego budują nie tylko znane marki

Anna Thomas, dyrektor zarządzający Galerii Madison
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 12 wrz 2018 08:55

Galeria handlowa to żywy organizm, który musi zmieniać się i dostosowywać do otoczenia. Dziś nie tylko znane brandy budują pozycję centrum. Coraz większe znaczenia ma klimat miejsca, kompaktowość oferty, czy choćby logistyka obiektu i czas w jakim jesteśmy w stanie załatwić interesujące nas sprawy - mówi dla PropertyNews.pl Anna Thomas, dyrektor zarządzający Galerii Madison.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 12 wrz 2018 08:55

Gdańsk – w porównaniu do całego rejonu Trójmiasta – wyróżnia się dużą dynamiką rozwoju rynku biurowego, hotelowego i handlowego. Czy i jakie zmiany zachodzące w mieście mają wpływ na działalność centrów handlowych?

Anna Thomas: W ostatnim roku w Trójmieście powstało kilkadziesiąt tysięcy metrów kwadratowych nowej powierzchni biurowej zbliżając ich wielkość do 700 tys. mkw. W Gdańsku na terenie, którego ulokowanych jest 72 proc. wszystkich biur w Trójmieście, wkrótce oddane zostaną kolejne biurowce a także rozpoczną się nowe inwestycje budowlane. Jeszcze w tym roku zostanie przekazany do użytku kompleks mieszkaniowo-biurowy przy ulicy Rajskiej w bezpośrednim sąsiedztwie Galerii Handlowej Madison.

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 66.249.66.62
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!