Pozytywne wyniki Galerii Jurajskiej
Należąca do GTC S.A. Galeria Jurajska w Częstochowie odnotowuje wzrost obrotów. O 7 proc. wzrosły one w okresie od stycznia do maja 2014 w porównaniu z analogicznym okresem w 2013 roku. To jeden z najlepszych wyników od otwarcia centrum w 2009 roku.
Zdaniem przedstawicieli galerii, jest to efekt zmian na liście najemców, jakie miały miejsce pod koniec 2013 i na początku 2014 roku oraz nowej kampanii marketingowej, którą galeria rozpoczęła w styczniu.
- Od kilku miesięcy Galeria Jurajska zmienia wizerunek. Jest to efektem pojawienia się większej liczby najemców z branży modowej, m.in. pełnego portfolio salonów LPP i kluczowych marek grupy Inditex, a także kampanii, która podkreśla charakter naszej galerii jako obiektu z najszerszą ofertą modową w tej części województwa śląskiego. Pierwsze efekty tych zmian widzimy już w obrotach, które od stycznia 2014 systematycznie rosną - mówi Piotr Myszka, dyrektor Galerii Jurajskiej.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (66%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
WSZYSTKIE KOMENTARZE (1)
Odpowiedz-
0
0