Praga Północ jak Chelsea Market w Nowym Jorku


Restauracje, kawiarnie i stoiska z żywnością pojawią się w sercu Parku Praskiego. W nieruchomości o powierzchni ponad 4,3 tys. mkw. powstanie centrum kulturalno–gastronomiczne. Inwestor podpisał z miastem umowę dzierżawy nieruchomości na 20 lat.
- Chcemy stworzyć kulturalno – gastronomiczną ikonę Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy - mówi współinwestor Marcin Marcinkiewicz – nasze nowe miejsce to konsekwencja naszej pasji gastronomicznej oraz miłości do architektury i designu. Chcemy ożywić okolice zoo oraz zabytkowy Park Praski. Naszym celem jest stworzenie inkubatora sztuki. Chcemy wygenerować nietuzinkowe pomysły kulinarne oraz przestrzeń dla młodych artystów. Inspirujemy się takimi miejscami jak Chelsea Market w Nowym Jorku, Industry City w Nowym Jorku, Time Out Market w Lizbonie oraz St. Lawrence Market w Toronto, z zachowaniem odpowiedniej skali oraz wyjątkowego klimatu warszawskiej Pragi - dodaje.
Obiekt będzie oferować zróżnicowaną ofertę gastronomiczną, na którą mają składać się m.in. restauracje, kawiarnie, oraz stoiska z ekologiczną żywnością i specjałami kulinarnymi. Inwestor chce postawić na ciekawy design obiektu oraz współpracę z młodymi polskimi artystami przy jego urządzaniu. Cały kompleks ma tętnić życiem. Inwestor planuje liczne wydarzenia kulturalne. W szczególności, biorąc pod uwagę położenie obiektu, chce organizować liczne eventy na świeżym powietrzu, wernisaże sztuki, wystawy, warsztaty kulinarne, a także we współpracy z Dzielnicą Praga–Północ koncerty w sąsiadującej z planowanym centrum słynnej muszli koncertowej.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl
WSZYSTKIE KOMENTARZE (1)
Odpowiedz-
0
0