PRCH ma nowego dyrektora komunikacji i PR


Ryszard Kamiński został nowym dyrektorem komunikacji i PR w Polskiej Radzie Centrów Handlowych. Do zespołu PRCH dołączył 1 kwietnia, zastępując na tym stanowisku Iwonę Gniedziejko-Płuciennik. Ryszard Kamiński będzie odpowiedzialny za koordynację całości działań Public Relations i Public Affairs w PRCH.
- Bardzo się cieszę, że dołączam do zespołu, który reprezentuje branżę zatrudniającą 400 tysięcy Polaków. Mam nadzieję, że swoim doświadczeniem przyczynię się do jej rozwoju, zwłaszcza że czasy dla handlu są bardzo ciekawe - mówi Ryszard Kamiński.
- To nie tylko zawirowania związane z pandemią, ale też dynamiczne zmiany zwyczajów zakupowych Polaków, digitalizacja życia czy wpływ decyzji regulujących swobodę handlu w naszym kraju - dodaje.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl
Ostatnio Ryszard Kamiński pracował w zespole komunikacji Carrefour Polska, gdzie zajmował się między innymi rynkiem nieruchomości handlowych. Wcześniej, przez wiele lat związany był z branżą telekomunikacyjną. Pracując w strukturach Public Relations Orange Polska oraz Telekomunikacji Polskiej z sukcesem kreował i wdrażał wiele nowatorskich projektów komunikacyjnych.
Kamiński ma bogate doświadczenie w budowaniu strategii komunikacji, tworzeniu wizerunku w mediach społecznościowych i zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi. Karierę zawodową zaczynał jako redaktor tygodnika "Wprost". Jest absolwentem Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.
Polska Rada Centrów Handlowych jest największą organizacją branży centrów handlowych, która skupia około 200 członków i reprezentuje interesy branży zatrudniającej 400 tys. Polsków. Stworzyła PRCH Data Base, dzięki czemu od lat dostarcza rynkowi analizy na temat odwiedzalności i obrotów centrów handlowych. Organizacja premiuje też najlepsze praktyki branżowe, przyznając nagrody PRCH Retail Awards.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.