Prezes Carrefoura: Potrzeba nowego spojrzenia na hipermarkety

Guillaume de Colonges, prezes Carrefour Polska, uważa że klienci, którzy w ostatnich latach odchodzili od hipermarketów, wrócą do nich, ale aby tak się stało, nie wystarczy sama poprawa koniunktury gospodarczej.
Guillaume de Colonges twierdzi, że pomimo bardzo silnej konkurencji na polskim rynku handlowym, Carrefour zamierza utrzymać miejsce jednego z wiodących liderów. W jaki sposób firma zrealizuje ten cel? Dzięki lepszemu dostosowaniu oferty do potrzeb klienta.
Zdaniem prezesa polskiego Carrefoura konsumenci dynamicznie zmieniają swoje zachowania. To wyzwanie, przed którym stoi firma. Odpowiedzią na to ma być połączenie wizerunku Carrefour jako dystrybutora dobrych jakościowo i smakowo produktów z innowacyjnością i zadbaniem o właściwy stosunek jakości do ceny.

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
© Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.