6,7 miliona nowych klientów odwiedziło sklepy JYSK (w tym 82 nowe placówki) w roku finansowym 2017/18: - Po raz kolejny udowodniliśmy, że wciąż istnieje duży potencjał przyciągnięcia większej liczby klientów do naszych sklepów stacjonarnych. Nowe sklepy będą nadal ważnym elementem naszej strategii, jednocześnie będziemy nadal rozwijać naszą platformę online, aby oferować naszym klientom jak najwięcej możliwości i jak największą elastyczność - powiedział Bøgh.

JYSK, z 1.249 sklepami w dwudziestu krajach, inwestuje we wszystkie segmenty biznesu. W ubiegłym roku sieć wprowadziła nowy koncept sklepu i usprawniła doświadczenie klienta online. Duńska firma zainwestowała również w infrastrukturę logistyczną: rozbudowała centrum dystrybucyjne w Uldum w Danii, a wkrótce rozpocznie budowę kolejnego, tym razem w Bułgarii.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (42%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL