Do końca I kwartału br. ma ich być 250, z czego 200 w funkcjonujących na rynku placówkach sieci Małpka Express. - Nasi klienci chcą często porozmawiać o towarze, który zamówili, i zapłacić na miejscu w placówce - informuje Ireneusz Kazimierczyk.

Dodatkowo, jak zauważa, standardem, którego wymagają klienci, staje się dostarczenie towaru w ciagu 12 godzin - jeżeli zamówienie trafia do sklepu rano, klient chce je odebrać wieczorem. Jeżeli złożył je wieczorem, oczekuje go w punkcie odbioru rano. Merlin.pl zamierza dążyć do takiego właśnie standardu obsługi. Będzie to możliwe dzięki powiększaniu sieci obsługi i punktów odbioru zamówionych towarów.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (62%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL