Prezes Metro: Skupimy się na podniesieniu sprzedaży
Metro Group potwierdza strategię na najbliższe lata. Priorytetem będzie wzrost sprzedaży like-for-like, położenie większego nacisku na działalność operacyjną i bardziej efektywne struktury administracyjne oraz stabilna dywidenda w wysokości 1,35 euro na jedną akcję.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl
Metro AG.Pomimo trudnej ogólnej sytuacji gospodarczej, Metro Group udało się utrzymać pozycję na rynku. Sprzedaż grupy spadała nieznacznie o 0,8 proc. do wysokości 66,7 mld euro. - 2011 nie był łatwym rokiem dla Metro Group - podkreślił Koch.
Firma pracuje m.in. nad stworzeniem bardziej efektywnych struktur administracyjnych, zwłaszcza w centrali grupy w Düsseldorfie. FIima chce również zmienić kalendarzowy rok finansowy. Ma on trwać od 1października do 30 września.
W zakończonym (31 marca) I kw. 2012 r. niemiecka Grupa Metro (Makro, Real, Media Markt, Saturn) uzyskała przychody netto ze sprzedaży na poziomie 15,6 mld euro, co oznacza wzrost o 2,2 proc. W walutach lokalnych w sprzedaż wzrosła o 2,6 proc. r/r. Jednak Metro Group zanotowało 82 mln euro straty, wobec 3 mln euro straty rok wcześniej. EBITDA wyniosła 9 mln euro na minusie.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.