PARTNERZY PORTALU


Prezes Prima Mody zadowolony z 2010 roku. Firma planuje ekspansję sieci

  • Autor: Prima Moda
  • Dodano: 02 maj 2011 08:51

Prima Moda SA - właściciel sieci obuwniczej - podsumowała 2010 rok. W tym czasie spółka odnotowała wzrost przychodów do 52,78 mln zł, co oznacza wzrost o ponad 21 proc. r/r.

  • Autor: Prima Moda
  • Dodano: 02 maj 2011 08:51

- Rok 2010 zakończył się dla Prima Moda SA sukcesem - podsumował w raporcie Dariusz Plesiak, prezes tej firmy. - Wzrost, co warto podkreślić został wygenerowany prawie w całości na sklepach porównywalnych - dodał prezes.

Wzrosła marża brutto na sprzedaży o ponad 5 p.p. r/r do 51,88 proc. EBITDA ukształtowała się na poziomie 2,48 mln zł, a zysk netto wyniósł 943 tys. zł.

- Nie był to rok łatwy dla branży retail. Kluczowy dla spółki okres, pierwsza połowa roku, zdominowany był przez negatywne zdarzenia (katastrofa w Smoleńsku i powodzie). Mimo to, dzięki zwiększającej się sile i rozpoznawalności marki Prima Moda (unowocześniono logo, wydano nowe katalogi produktowe, odnotowano liczne publikacje w prasie modowej), cel został osiągnięty - wyjaśnia Plesiak.

W 2011 roku zarząd będzie kontynuował politykę poprawy rentowności. Dodatkowo rozpocznie ekspansję sieci sprzedaży, koncentrując się na ważnych dla spółki centrach i galeriach handlowych.

Prima Moda specjalizuje się w sprzedaży obuwia. Jej sklepy działają w centrach handlowych w całej Polsce.


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.228.10.17
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!