PARTNERZY PORTALU


Prezes Rossmanna: W 2012 roku liczba drogerii przekroczy 700

  • Autor: wyborcza.biz
  • Dodano: 15 maj 2011 21:26

Marek Maruszak, prezes sieci Rossmann, w wywiadzie dla wyborczej.biz, zapowiedział, że w tym roku otworzy ponad 100 sklepów. Na koniec grudnia powinno ich być między 615 a 620. W 2012 sieć przekroczy liczbę 700 placówek, a w 2015, jeśli koniunktura gospodarcza w kraju będzie dobra, Rossmann będzie liczył około tysiąca placówek.

  • Autor: wyborcza.biz
  • Dodano: 15 maj 2011 21:26

Marek Maruszak zdradził na łamach wyborczej.biz, że otwarcie jednego sklepu to kosztuje około miliona zł. Sieć otwiera placówki tam, gdzie ma zagwarantowaną rentowność. Każdy jej sklep ma być rentowny w ciągu dwóch-trzech lat. Już po pierwszych kilku miesiącach wiadomo, czy są na to szanse. W tej chwili na 526 sklepów większość, bo 95-97 proc., jest rentowna - podkreśla prezes sieci Rossmann.

Prezes sieci Rossmann, mówi, że dawniej konkurencją dla sieci drogerii były przede wszystkim hipermarkety. Teraz są to dyskonty, głównie Biedronka i Lidl - czytamy w serwisie "GW".


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.92.74.105
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!