PARTNERZY PORTALU


Prezes Wittchen zapowiada rozwój sieci i przejęcia marek luksusowych

Prezes Wittchen zapowiada rozwój sieci i przejęcia marek luksusowych
  • Autor: Anna Pełka/PAP
  • Dodano: 08 cze 2011 17:09

Grupa Wittchen planuje pozyskać z oferty publicznej kilkadziesiąt milionów złotych i najpóźniej jesienią wejść na warszawską giełdę. Środki z IPO przeznaczy na rozwój sieci sprzedaży Wittchen i VIP Collection oraz przejęcia kolejnych marek luksusowych. - W tym roku planowane jest otwarcie kilku salonów Wittchen, a w ciągu dwóch lat ponad 20 sklepów VIP Collection - mówi Jędrzej Wittchen, prezes spółki.

  • Autor: Anna Pełka/PAP
  • Dodano: 08 cze 2011 17:09

- Prospekt emisyjny złożyliśmy do KNF wiosną. Mamy nadzieję na jego zatwierdzenie w najbliższym czasie. Myślę, że najpóźniej jesienią możliwy będzie debiut giełdowy - powiedział PAP Wittchen, prezes i główny akcjonariusz spółki.

Poinformował, że oferta publiczna obejmować będzie głównie emisję nowych walorów, ale on sam sprzeda też niewielki pakiet swoich akcji.
- Będzie to głównie emisja nowych akcji, z bardzo małą procentowo ilością sprzedawanych akcji przez właściciela. Nowi akcjonariusze obejmą kilkadziesiąt procent w kapitale zakładowym spółki, ale większościowy pakiet akcji oczywiście pozostanie w naszych rękach - powiedział Wittchen.

- Wartość emisji to będzie kilkadziesiąt milionów złotych, środki chcemy przeznaczyć na rozwój organiczny sieci sprzedaży i przejęcia - dodał.
Grupa Wittchen jest operatorem dwóch marek: Wittchen i VIP Collection. Zamierza rozwijać obie sieci w Polsce i za granicą.

- Mamy w Polsce 52 punkty sieci Wittchen, z tego 51 w Polsce i 1 w Czechach, i zamierzamy w najbliższym czasie otworzyć kilka kolejnych. W sierpniu powstanie pierwszy sklep sprzedający według nowego konceptu - Wittchen Shoes w Złotych Tarasach w Warszawie - powiedział prezes.

- W sieci VIP Collection plany rozwojowe są dużo większe. Teraz jest 26 punktów sprzedaży, a w ciągu dwóch lat chcemy podwoić liczbę sklepów, czyli otworzyć ponad 20 nowych salonów. Sieć VIP Collection przejęliśmy w słabym stanie. To była sieć, która miała trochę więcej punktów sprzedaży niż obecnie, osiągała w latach świetności ponad 30 mln zł obrotów. Naszym zamiarem jest powrót w szybkim czasie do takich poziomów sprzedaży. Chcemy ją rozwijać zwłaszcza w północnej części kraju, gdzie ta sieć była mniej znana - poinformował.

Dodał, że grupa chce wyjść z produktami VIP Collection na rynki zagraniczne. - W ramach współpracy franczyzowej z lokalnymi partnerami sprzedajemy w 13 punktach sprzedaży na Ukrainie, 15 punktach w Rosji, kilku sklepach na Białorusi i jednym na Litwie. W tych krajach także poprzez nowych partnerów chcielibyśmy rozwijać sprzedaż produktów naszej kluczowej marki. W przyszłości chcemy poszerzać asortyment i wejść na te rynki z nowym konceptem VIP Collection. Nie ma jeszcze decyzji, czy będą to sklepy multibrandowe, czy w innej formule. To będzie zależeć od ustaleń z partnerami na poszczególnych rynkach - powiedział.


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.237.183.249
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!