Produkt potrzebuje przestrzeni. Ochnik powiększa salon


Coraz większa oferta i potrzeba jej właściwego wyeksponowania była jednym z kluczowych czynników, które zdecydowały o remoncie i relokacji lokalu firmy Ochnik w Atrium Targówek. Firma powiększyła też powierzchnię sklepu.
Ochnik, polska marka, istnieje na rynku od 1989 roku. Oferuje bogaty asortyment kurtek skórzanych, płaszczy, marynarek, kożuchów, a także szeroką gamę galanterii skórzanej i akcesoriów, m.in. torebki, teczki, torby podróżne, etui, portfele, rękawiczki i paski. W ostatnim czasie wachlarz produktów marki wzbogacił się również o kilka nowych grup asortymentowych, takich jak: odzież i kurtki tekstylne, obuwie damskie czy walizki. To właśnie stale poszerzająca się oferta i potrzeba jej właściwego wyeksponowania była jednym z kluczowych czynników, które zdecydowały o zmianie lokalu. Dotychczasowy butik marki zajmował w Atrium Targówek powierzchnię ok. 73 mkw., a po relokacji liczy ponad 120 mkw., co niewątpliwie wpłynie pozytywnie na komfort Klientów.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (50%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.