PARTNERZY PORTALU


Projekty dla Złotych Tarasów docenione

Projekty dla Złotych Tarasów docenione
mat.pras.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 15 paź 2018 17:52

Wśród finalistów tegorocznej edycji konkursu PRCH Retail Awards znalazły się aż trzy projekty zrealizowane przez Cushman & Wakefield dla Centrum Handlowego Złote Tarasy w Warszawie. Realizacje zostały wyróżnione spośród ponad 100 zgłoszonych projektów.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 15 paź 2018 17:52

W tym roku firma doradcza Cushman & Wakefield zdobył wyróżnienia w trzech kategoriach konkursowych. Doceniono wielopłaszczyznowość oraz unikalny charakter każdego z projektów marketingowych zrealizowanych dla Złotych Tarasów.

Akcja Mobilna Moda została nagrodzona w kategorii „Kampania wizerunkowa centrum handlowego roku 2018”, gdzie rywalizowała z 12 nominowanymi zgłoszeniami. W ramach koncepcji dedykowanej młodzieży, Złote Tarasy opanowały ulice Warszawy! W myśl hasła #WYBIERAZŁOTE, mieszkańcy stolicy mieli szansę skorzystać z mobilnej garderoby, dzięki której mogli spotkać się ze swoim idolem, Honoratą Skarbek. Co więcej, złoty autobus w stylu amerykańskim umożliwiał poznanie najnowszych kolekcji marek dostępnych w Złotych Tarasach. Element „viralowy” kampanii stanowiły spontaniczne pokazy mody, a także modowe manifestacje, podczas których zaskoczeni obserwatorzy publikowali zdjęcia oraz materiały video w mediach społecznościowych.

Drugim projektem Cushman & Wakefield dla Złotych Tarasów, który także otrzymał wyróżnienie, jest akcja Secret Golden Party nominowana w kategorii „Wydarzenie roku 2018”. W ramach unikalnej akcji przygotowanej z myślą o studentach, należało zrobić sobie zdjęcie „Polaroid” ze złotą ekipą na terenie kampusu wybranej uczelni, a następnie dokonać zakupów w Złotych Tarasach. Dzięki kampanii można było zdobyć zaproszenia VIP na imprezę zamkniętą w klubie Velvet Bar Złote Tarasy.

Trzecim i ostatnim projektem, nagrodzonym w kategorii „Kampania Internetowa Centrum Handlowego Roku 2018” jest gra internetowa Złoty Tomasz. Aktywność ta była przygotowana z myślą o pracownikach biurowych warszawskiego śródmieścia. Elementy ambientowe w połączeniu z grywalizacją, pozwoliły na połączenie świata online z działaniami offline. Co ważniejsze, fabuła gry toczyła się w przestrzeni centrum handlowego, co pozwalało na wzmocnienie widoczności marek oraz informowanie klientów o relokacji niektórych najemców w trakcie procesu re-komercjalizacji obiektu. Zwieńczeniem aktywności było wyjątkowe wydarzenie „After Hours” dla najaktywniejszych użytkowników gry, zrealizowane w przestrzeni Hard Rock Cafe w Złotych Tarasach.   


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.239.33.139
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!