Promowanie płatności kartami MasterCard opłacalne dla największych sieci handlowych
Od 1. lipca, w zamian za aktywne promowanie płatności bezgotówkowych, największe sieci handlowe (3 mld zł rocznego obrotu oraz transakcyjność kartami z logo MasterCard i Maestro na poziomie 22,5 proc.) będą mogły korzystać z preferencyjnej stawki opłaty interchange (0,3 proc). Sieci dotychczas nieposiadające terminali skorzystają z przywilejów programu podczas specjalnego okresu przejściowego. Maksymalna wyznaczona przez ustawę stawka interchange będzie wynosić od 1 lipca 0,5 proc.
Firma przygotowała też program skierowany do tych punktów handlowo-usługowych, w których nie można obecnie płacić kartą, a które mają potencjał na obroty kartowe. W ramach tej inicjatywy, MasterCard dofinansuje zakup mobilnych POS-ów, jeśli będą one spełniały funkcje zbliżeniowe.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.