Centra handlowe to już nie tylko zakupy. Klienci szukają w nich rozrywki i możliwości spędzenia czasu wolnego z rodziną. Jak określić „must-have” oferty pozahandlowej centrów handlowych? Jak sprawić, by rozrywka w tych obiektach "spinała się" finansowo? Współpraca zarządców z najemcami – efektywna, czyli jaka? Między innymi o tym będziemy rozmawiać w czasie Property Forum 2016.

W sesji Centra handlowe. Zdrowy balans – jak pogodzić zakupy z rozrywką udział zapowiedzieli: Tomasz Jagiełło – Prezes Zarządu, Dyrektor Generalny, Helios SA, Adam Ringer – Prezes Zarządu, Green Coffee Sp. z o.o., John Sigler – Property & Construction Director, Jatomi Fitness, Jarosław Okupski – Dyrektor ds. Rozwoju, Kindermagnet Polska Sp. z o.o., Bartłomiej Bujnowski – Marketing Director, Caelum Real Estate Asset Management oraz Andrzej Jarosz – Dyrektor Komunikacji i Marketingu, Mayland Real Estate Sp. z o.o.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL