PARTNERZY PORTALU


Property Forum 2021: Sklepy muszą postawić na coś, czego nie ma internet

Property Forum 2021: Sklepy muszą postawić na coś, czego nie ma internet
Mark Pilkington, ekspert rynku handlowego i strategii budowania marki, autor książki „Terapia handlu. Dlaczego branża ma kłopoty. Co trzeba zrobić, by to naprawić”, podzieli się z gośćmi Property Forum 2021 swoimi opiniami o zmianach w handlu detalicznym i centrach handlowych.
  • Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 05 sie 2021 12:45

Na Property Forum 2021 (www.propertyforum.pl) Mark Pilkington, ekspert rynku handlowego i strategii budowania marki, autor książki „Terapia handlu. Dlaczego branża ma kłopoty. Co trzeba zrobić, by to naprawić”, podzieli się z gośćmi wydarzenia swoimi opiniami o zmianach w handlu detalicznym i centrach handlowych.

  • Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 05 sie 2021 12:45

Według jednej z teorii Marka Pilkingtona galerie handlowe powinny zmienić swój stary model, bo... wszystkie są takie same i nudne.

- Fizyczny sklep stanie się zatem jedynie punktem ekspozycyjnym marki, który pomoże klientom lepiej poznać brand. Umowy najmu będą musiały być zawierane na krótsze okresy czasu, mieć elastyczne stawki czynszowe i w ogóle zawierać mniej zobowiązań. W porównaniu do tego, co jest w starym modelu, skróci się czas wypowiedzenia umowy oraz ewentualnej rekomercjalizacji sklepów - uważa ekspert.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

ZAREJESTRUJ SIĘ NA PROPERTY FORUM 2021

Zatem sklepy stacjonarne, konkurując z e-commerce, muszą postawić na coś, czego nie ma internet. Wartością dla sklepu byliby np. eksperci, personalni asystenci zakupowi, osoby z aktorskimi zdolnościami, które nie koncentrowałyby się na konkretnej transakcji, lecz na pięciogwiazdkowej obsłudze klienta.

Więcej na ten temat będzie można posłuchać podczas Property Forum 2021. Zapraszamy do udziału w wydarzeniu. O centrach handlowych i handlu będziemy rozmawiać w sesjach:

2 września 2021 r.

09.30-11.30 Covidowy bilans strat i zysków. Obraz polskiego rynku nieruchomości komercyjnych

Wstrzymane inwestycje, problemy z finansowaniem, opustoszałe biurowce i centra handlowe, stagnacja wśród najemców, hotele walczące o przetrwanie, ale za to ruch w magazynach, rewolucja technologiczna i zwrot inwestorów ku mieszkaniom, akademikom i centrom danych? A może nie ma co histeryzować, bo dobre czasy dla całego rynku szybko wrócą?

12.00-13.00 Handel w cieniu pandemii

Po półtora roku pandemii i czterech lockdownach najemców galerii handlowych i ich właścicieli wciąż dzieli czynsz. Czy w tym konflikcie jest miejsce dla wygranych i przegranych? Jak znaleźć kompromis?

13.55-14.45 Jak e-commerce zmienia handel

Sprzedaż online w Polsce bije rekordy. Sieci handlowe rozwijają nowe modele sprzedaży omnichannelowej oraz zwiększają inwestycje w nowe technologie i rozwój sprzedaży online. Czy cyfrowy sukces pogrąży klasyczne sklepy?

Wszystkie informacje o Property Forum: prelegenci i agenda na: www.propertyforum.pl


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.236.212.116
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Property News

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!