PARTNERZY PORTALU


Prosto z MAPIC: CPI Property Group planuje rozbudowę i modernizację centrów handlowych

Prosto z MAPIC: CPI Property Group planuje rozbudowę i modernizację centrów handlowych
mat.pras.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 15 lis 2018 16:26

Grupa CPI Property Group przedstawiła w Cannes nowe projekty i strategię rozwoju niektórych centrów handlowych. Obejmują one przebudowę centrum handlowego Campona w Budapeszcie, rozbudowę czeskich centrów handlowych Královo Pole w Brnie i Olympia w Pilznie oraz planowaną przebudową food courtu w polskim centrum handlowym Ogrody w Elblągu.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 15 lis 2018 16:26

Wśród obiektów, które planowane są do modernizacji znalazło się m.in. polskie centrum Ogrody, gdzie przeprowadzony zostanie remont i powiększenie strefy food courtu oraz budowa stref relaksu. Będą one pełne zieleni, a zbudowane zostaną z naturalnych materiałów wykończeniowych. Zmiany będą odzwierciedleniem aktualnych trendów – klienci docenią zapewne różnorodność oferty gastronomicznej oraz oryginalne i interesujące pomysły. Wzrost roli właściwej oferty gastronomicznej w centrach handlowych potwierdzają np. badania firmy Cushman & Wakefield z kwietnia 2017 r., według których powierzchnia lokali kulinarnych w centrach handlowych wzrasta co roku o 5–10% kosztem pozostałej powierzchni, a w przyszłości udział ten podniesie się do 15%.

Nowa Campona w Budapeszcie zmieni się w centrum lifestylowe

Grupa CPI Property Group z okazji rozpoczęcia 24. edycji festiwalu MAPIC przedstawiła również plany przebudowy domu handlowego Campona w Budapeszcie. Zgodnie z nową koncepcją powiększy się ono o prawie 60% – z 41 tys. mkw. GLA do ok. 70 tys. mkw. GLA. Ponad 30% powierzchni centrum przeznaczone będzie na funkcje rozrywkowo-rekreacyjne, do 20% powierzchni poświęcone będzie gastronomi, a ok. 50% na działalność handlową. Przebudowa obejmuje również panoramiczny dach nad przestrzenią food courtu i nowy park publiczny o powierzchni 30 000 m2. „Włożyliśmy wiele wysiłku, aby zrozumieć zmieniające się potrzeby konsumentów i klientów centrów handlowych. Nową Camponę wyobrażamy sobie jako dom handlowy przyszłości, jako pierwsze centrum lifestylowe, inspirujące i idealnie dostosowane do zakupów rodzinnych oraz spędzania wolnego czasu. ” mówi Renáta Kodad, Menadżer Działu Retail na Węgrzech.

W Republice Czeskiej powiększone zostaną dwa domy handlowe

Powiększone będą także centra handlowe w Czechach. Pierwsze to Královo Pole w Brnie, które dzięki planowanej przebudowie nie tylko się powiększy, ale znajdzie się także wśród najnowocześniejszych w Republice Czeskiej. Planowana przebudowa potrwa kilka lat.

Drugie czeskie centrum, które czeka rozbudowa, to Olympia w Pilznie. Zmodernizowane centrum handlowe oprócz nowych najemców i międzynarodowych marek zaoferuje klientom również większą powierzchnię gastronomiczną. Wyrośnie także tutaj olbrzymi sektor „Świat dziecka” i pojawią się nowe miejsca parkingowe. Olympia po zakończeniu przebudowy stanie się lifestylowym,regionalnym supercentrum dwudziestego pierwszego wieku.

 

 


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.237.105.210
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!