PARTNERZY PORTALU


Przepis na food court

Przepis na food court
Galeria Kazimierz
  • Autor: Propertynews.pl
  • Dodano: 17 maj 2016 14:40

Dawniej strefy food court przypominały stołówki, dziś to coraz częściej przestrzenie na spotkania towarzyskie, a nawet biznesowe. Strefy restauracyjne stają się kluczowe w procesie modernizacji centrów handlowych, które w ostatnich latach nabrały ogromnego tempa.

  • Autor: Propertynews.pl
  • Dodano: 17 maj 2016 14:40

Strefa gastronomiczna odgrywa dużą rolę w przyciąganiu klientów także w mniejszych konceptach, czego przykładem może być gdańskie CH Morena czy wrocławski CH Borek. Wraz ze starzeniem się galerii oraz zmianą zachowania konsumentów inwestorzy są zmuszeni do nowych inwestycji i renowacji części wspólnych.

- Polacy coraz chętniej jedzą poza domem. Udział procentowy wydatków na tzw. „eating out” w portfelu zakupowym stale rośnie. Ponadto, co raz większa konkurencja między centrami handlowymi operującymi na lokalnych rynkach oraz starzenie się obiektów wymuszają poszukiwanie nowych kluczowych atutów i przewag konkurencyjnych. Co raz większe znaczenie odgrywają, m.in. atrakcyjność części wspólnych, odświeżenie wizerunku, rozszerzanie oferty gastronomicznej, wprowadzanie nowych usług (np. dla rodzin) lub tworzenie specjalnych stref zabaw dla dzieci – komentuje Dominika Ladowska, Senior Architect ARS Retail Group.

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 184.72.102.217
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!