Przepis na food court


Dawniej strefy food court przypominały stołówki, dziś to coraz częściej przestrzenie na spotkania towarzyskie, a nawet biznesowe. Strefy restauracyjne stają się kluczowe w procesie modernizacji centrów handlowych, które w ostatnich latach nabrały ogromnego tempa.
Strefa gastronomiczna odgrywa dużą rolę w przyciąganiu klientów także w mniejszych konceptach, czego przykładem może być gdańskie CH Morena czy wrocławski CH Borek. Wraz ze starzeniem się galerii oraz zmianą zachowania konsumentów inwestorzy są zmuszeni do nowych inwestycji i renowacji części wspólnych.
- Polacy coraz chętniej jedzą poza domem. Udział procentowy wydatków na tzw. „eating out” w portfelu zakupowym stale rośnie. Ponadto, co raz większa konkurencja między centrami handlowymi operującymi na lokalnych rynkach oraz starzenie się obiektów wymuszają poszukiwanie nowych kluczowych atutów i przewag konkurencyjnych. Co raz większe znaczenie odgrywają, m.in. atrakcyjność części wspólnych, odświeżenie wizerunku, rozszerzanie oferty gastronomicznej, wprowadzanie nowych usług (np. dla rodzin) lub tworzenie specjalnych stref zabaw dla dzieci – komentuje Dominika Ladowska, Senior Architect ARS Retail Group.

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
© Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.