Dziś w centrach handlowych rozrywka jest niezbędna, ale tylko ta dobrze zaplanowana i niesztampowa. – Z moich doświadczeń i spostrzeżeń wynika, że rozrywka jest potrzebna. Może to być dobrze zaplanowany foodcourt czy kino. Trzeba jednak zwrócić uwagę, że kino nie przekłada się na obroty, ale buduje pewną lojalność klientów. Renesans przeżywają też kręgielnie. Ważne, by wyróżnić centrum na tle konkurencji - uważa Grzegorz Filipczyk, dyrektor, CH Forum w Gliwicach.
Maciej Bartmiński, prezes, Market Side podkreśla, że dziś idzie się do kina właśnie do centrum handlowego. - Funkcja rozrywkowa przesunęła się do obiektów handlowych. W nowo powstających galeriach coraz częściej planowane są kina. W centrach starszej generacji, w których nie było kina, teraz powstaje. Tak na przykład dzieje się w warszawskiej galerii Blue City - mówi.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl
Nie przegap najważniejszych wiadomości
Komentarze