PARTNERZY PORTALU

Przepis na sukces według Dekady

Przepis na sukces według Dekady
Dekada Malbork, mat. prasowe
  • Autor: PropertyNews
  • Dodano: 02 lis 2017 11:26

Wzór na sukces Dekady to konsekwentne lokalizowanie dominujących dla rynków projektów w centrach miast, wielofunkcyjne inwestycje łączące zrewitalizowane dworce PKS i PKP, tzw. zintegrowane centra handlowo-komunikacyjne i oferta handlowa budowana z uwzględnieniem realnych potrzeb rynku.

  • Autor: PropertyNews
  • Dodano: 02 lis 2017 11:26

Obiekty Dekada przyciągają znane i silne rynkowo marki dobrymi lokalizacjami i przemyślanymi projektami, przekładającymi się na wysoką jakość powierzchni handlowej.

Sukces centrum handlowego to lokalizacja, zasięg oddziaływania i jakość oferty. O tej ostatniej decyduje nie tylko pozycjonowanie i postrzeganie marek przez klientów, ale przede wszystkim to, czy sklepy obecne w obiekcie są w stanie odpowiedzieć na ich potrzeby. Komplementarność oferty centrum jest szczególnie ważna w przypadku obiektów typu convenience, których rolą jest zaspokajanie codziennych potrzeb zakupowych w sposób szybki, wygodny i kompleksowy.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

- Kluczem do sukcesu centrum handlowego jest znalezienie dla obiektu takiej formuły, dzięki której wpisuje się on w rytm życia konsumentów i staje się ważnym punktem na mapie miasta. Ważne jest dla nas, aby centrum handlowe Dekada było atrakcyjne dla konsumentów pod względem funkcjonalności i integralności z otaczającą przestrzenią, ale również oferty handlowej – mówi Aleksander Walczak, prezes zarządu Dekada.

- Na przedsięwzięciach tego typu zyskują nie tylko mieszkańcy, ale również miasto, które w miejsce często zaniedbanych wcześniej terenów, otrzymuje atrakcyjną przestrzeń i nowe miejsca pracy. Dla sieci handlowych to z kolei szansa na stworzenie kompleksowej oferty handlowej w obiektach wpisujących się w cykl zakupowy konsumentów i gwarantujących duży przepływ klientów, a tym samym znaczące obroty – dodaje Aleksander Walczak.

Wśród sieci handlowych, które kiedyś pojawiały się niemal wyłącznie w dużych galeriach handlowych wyraźnie wzrasta zainteresowanie obiektami w formacie convenience i galeriami handlowymi w mniejszych miastach. Obiekty Dekada przyciągają znane i silne rynkowo marki doskonałymi lokalizacjami i przemyślanymi projektami przekładającymi się na wysoką jakość powierzchni handlowej i tenant mix spójny z formatem obiektu, obszarem jego oddziaływania i grupą docelową. Konsekwentnie realizowana strategia rozwoju, otwartość na szukanie nowych rozwiązań i zrozumienie, że obiekty powinny rozwijać się wraz ze swoimi klientami i najemcami znajdują odzwierciedlenie w lojalności zadowolonych konsumentów i rozwoju współpracy z najemcami także w kolejnych inwestycjach spółki.

- Jesteśmy obecni w 7 centrach handlowych Dekada i uznajemy współpracę za udaną. Dekada starannie dobiera lokalizacje, a my wchodzimy do centrum ze zróżnicowanym asortymentem w dobrej cenie, co w efekcie daje obopólne korzyści. Czekamy na kolejne obiekty handlowe, w których będziemy mogli kontynuować współpracę - mówi Daria Sulgostowska, kierownik ds. komunikacji CCC.

- Z Dekadą S.A. współpracujemy przy wielu projektach, m.in. ze względu na doskonałą lokalizację tych obiektów, co wpisuje się w politykę wyboru lokalizacji dla sklepów RTV Euro AGD. Wierzę, że nasza marka stanowi doskonałe uzupełnienie oferty jaką proponują centra handlowe Dekada – komentuje dyrektor ds. marketingu w RTV Euro AGD, Tomasz Siedlecki.


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.238.252.196
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!