PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl


Przeprowadzki w Galerii Jurajskiej. Najemcy chcą więcej miejsca

Przeprowadzki w Galerii Jurajskiej. Najemcy chcą więcej miejsca
Douglas w Galerii Jurajskiej, mat.pras.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 28 lip 2020 12:10

Najemcy Galerii Jurajskiej przedłużają umowy, a wielu przypadkach przenoszą się do większych lokali, wprowadzając przy okazji nowe koncepty handlowe. Na taki ruch ostatnio zdecydował się Douglas.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 28 lip 2020 12:10

Najemcy, którym kończą się 5 i 10-letnie umowy najmu z Galerią Jurajską zostają na kolejne lata. Część z nich oprócz prolongaty, decyduje się także na dodatkowe inwestycje np. przeprowadzkę do większego lokalu, remont wnętrz czy wprowadzenie nowego konceptu handlowego.

Marka Douglas, obecna w galerii od jej otwarcia w 2009 roku, podjęła kilka decyzji dotyczących przyszłości w częstochowskim centrum handlowym. Sieć nie tylko przedłużyła umowę z Jurajską, ale także przeniosła się do innej lokalizacji w centrum oraz zdecydowała się na wprowadzenie nowego konceptu handlowego.

- Na takie zmiany decyduje się coraz więcej najemców. Tylko w ciągu ostatniego roku kilka marek przeprowadziło się do większego lokalu lub przeprowadziło i zmodernizowało. To jasny sygnał, że marki dostrzegają potencjał Galerii Jurajskiej i są chętne do tego, aby inwestować w obecność w naszym obiekcie i rozwijać się - mówi Anna Borecka - Suda, zastępca dyrektora Galerii Jurajskiej.

Przykład Douglasa jest najlepszy. Marka przeniosła się do lokalu o podobnej powierzchni (310 m kw.), który położony jest w samym sercu Galerii Jurajskiej. Salon perfumerii został stworzony według najnowszego standardu i najbardziej aktualnych, światowych wytycznych. To jeden z pierwszych lokali sieci w Polsce, który uruchomiony został w tym koncepcie.

- Powiększenie i relokacja perfumerii w Galerii Jurajskiej to inwestycja, którą planowaliśmy od dawna. Zawsze chcemy jak najlepiej odpowiadać na potrzeby naszych klientek, w atrakcyjny sposób prezentować naszą ofertę, a przede wszystkim - zapewnić doznania zakupowe na najwyższym poziomie. Nowo otwarta perfumeria zajmuje zdecydowanie większą powierzchnię - blisko 300 m kw. i została zaaranżowana w nowoczesnym stylu, który wzbogaciliśmy rozwiązaniami multimedialnymi - mówi Magdalena Przybysz, Dyrektor ds. Ekspansji i Inwestycji w Douglas.

- Nowy koncept to także nowa kolorystyka. Wnętrze utrzymane jest w eleganckich, złotych kolorach. Zastosowaliśmy też klarowny podział na strefy makijażu, pielęgnacji i zapachów, w których czekają produkty kilkuset marek, zarówno bestsellerowe międzynarodowe marki, ale także młode brandy, które szybko zdobyły popularność i zaufanie konsumentów - wyjaśnia.

To nie koniec zmian. - Powiększyliśmy także zespół konsultantów, którzy pomagają jak najlepiej dobrać produkty, udzielają porad i zawsze dbają o zachowanie wyjątkowej atmosfery – nawet w obecnych, post-covidowych warunkach, kiedy musieliśmy wprowadzić pewne ograniczenia związane z testowaniem produktów. Jestem przekonana, że nowa, jeszcze atrakcyjniejsza odsłona perfumerii Douglas przypadnie do gustu klientkom z Częstochowy i okolic, i będzie ulubionym punktem na ich zakupowej mapie miasta - dodaje Magdalena Przybysz.

EEC On-line

Retransmisja sesji:

EEC Online - Sesja: Rynek nieruchomości komercyjnych – koniunktura, inwestycje, klient


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.226.245.48
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!