• Rozwój usług kurierskich w sklepach sieci Auchan to odpowiedź na potrzeby i oczekiwania klientów, którzy dzięki temu mogą sami zdecydować gdzie i kiedy odebrać lub nadać swoje przesyłki. 
  • Zgodnie ze statystykami nawet 40 proc. klientów e-commerce, odbierających lub nadających swoje przesyłki w sklepie stacjonarnym, dokonuje przy okazji dodatkowego zakupu. 
  • Integrację technologiczną i oprogramowanie umożliwiające współpracę Allegro i Auchan koordynuje Smart Points. W ramach oferowanego rozwiązania powstaje sieć punktów nadawczo-odbiorczych, tzw. PUDO. 
  • Możliwość odbierania i nadawania przesyłek pozwoli klientom na efektywne wykorzystanie czasu przeznaczonego na zakupy, a tym samym na zwiększenie komfortu zakupów i lepszą organizację codziennych czynności związanych z utrzymaniem domu i bieżącą korespondencją.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (71%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL