Auchan Retail Polska kontynuuje rozwój usług kurierskich dla swoich klientów. Od lutego 2022 r. mogą oni odebrać lub zwrócić przesyłki z platformy zakupowej Allegro we wszystkich sklepach sieci na terenie Polski. Działania operacyjne i wdrożeniowe koordynuje partner technologiczny – firma Smart Points, operator pocztowy i dostawca rozwiązania typu last mile dla firm kurierskich, sieci handlowych, e-sklepów oraz konsumentów.
- Rozwój usług kurierskich w sklepach sieci Auchan to odpowiedź na potrzeby i oczekiwania klientów, którzy dzięki temu mogą sami zdecydować gdzie i kiedy odebrać lub nadać swoje przesyłki.
- Zgodnie ze statystykami nawet 40 proc. klientów e-commerce, odbierających lub nadających swoje przesyłki w sklepie stacjonarnym, dokonuje przy okazji dodatkowego zakupu.
- Integrację technologiczną i oprogramowanie umożliwiające współpracę Allegro i Auchan koordynuje Smart Points. W ramach oferowanego rozwiązania powstaje sieć punktów nadawczo-odbiorczych, tzw. PUDO.
- Możliwość odbierania i nadawania przesyłek pozwoli klientom na efektywne wykorzystanie czasu przeznaczonego na zakupy, a tym samym na zwiększenie komfortu zakupów i lepszą organizację codziennych czynności związanych z utrzymaniem domu i bieżącą korespondencją.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl
DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (71%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
Nie przegap najważniejszych wiadomości
©
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
Komentarze