PARTNERZY PORTALU

Przychody 225 sklepów spółki Redan wzrosły o 10 proc.

  • Autor: PAP
  • Dodano: 12 gru 2012 09:14

Wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży zrealizowanych przez Grupę Redan w październiku 2012 r. wyniosła 44,7 mln zł i była o 10 proc. wyższa w porównaniu do analogicznego okresu roku ubiegłego.

Wielkość skonsolidowanej marży handlowej w październiku 2012 r. wyniosła 44 proc. i była niższa od marży zrealizowanej w październiku ubiegłego roku o ponad 5 pp.

Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów w listopadzie wynosiła 34,8 mln zł i była o 10 proc. wyższa w porównaniu do osiągniętych w tym samym okresie roku poprzedniego.

Szacunkowa wielkość skonsolidowanej marży handlowej w listopadzie 2012 r. wyniosła 42 proc. i była niższa od marży zrealizowanej w listopadzie ubiegłego roku o 6 pp.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

W ujęciu narastającym, za 11 miesięcy 2012 r., sprzedaż Grupy Redan wyniosła 382,2 mln zł i była o 15 proc. wyższa r/r, natomiast marża w tym okresie była na poziomie 43%, czyli o ponad 2 p.p. niższa w porównaniu do roku poprzedniego.

W sieci dyskontowej poziom sprzedaży towarów w październiku br. wynosił 21,3 mln zł, co oznacza wzrost o 8 proc. r/r.

Szacunkowa wartość sprzedaży towarów w listopadzie br. wyniosła 16,9 mln zł, co oznacza poziom z ubiegłego roku.

Sprzedaży dyskontowa po 11 miesiącach br. osiągnęła 196,3 mln zł, czyli wzrosła o 14 proc. r/r. Szacunkowa marża handlowa po 11 miesiącach wyniosła 39 proc. i była na poziomie zbliżonym do ubiegłorocznego.

Sieć Textilmarket na koniec listopada składała się z 277 sklepów własnych o łącznej powierzchni 61,2 tys. mkw, co oznacza 13-proc. przyrost powierzchni handlowej r/r.

Wartość sprzedaży towarów na rynku modowym Grupy Redan w październiku wynosiła 23,3 mln zł, tj. wzrosła o 13 proc. r/r.

Szacunkowa sprzedaż towarów za listopad wynosiła 18,0 mln zł, co oznacza wzrost o 22 proc. r/r.

Przychody ze sprzedaży za 11 miesięcy wzrosły w stosunku do porównywalnego okresu ubiegłego roku o 15 proc. i wyniosły 185,9 mln zł.

Szacunkowa wielkość marży handlowej po 11 miesiącach br. wyniosła 48 proc., co oznacza poziom niższy od roku poprzedniego o 5 p.p.

W sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash na koniec listopada funkcjonowało 225 sklepów własnych i franczyzowych o łącznej powierzchni 35,9 tys. mkw., co oznacza wzrost powierzchni handlowej o 14 proc. r/r.

 


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 35.153.166.111
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu
Property News

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!