PARTNERZY PORTALU


Przychody VRG w listopadzie wyniosły ok. 47,4 mln zł

Przychody VRG w listopadzie wyniosły ok. 47,4 mln zł
Radosław Jakociuk, wiceprezes zarządu VRG, odpowiedzialny za działalność operacyjną i piony marek
  • Autor: PAP
  • Dodano: 04 gru 2020 08:35

Skonsolidowane przychody VRG w listopadzie 2020 roku wyniosły około 47,4 mln zł, co oznacza spadek o ok. 52 proc. w porównaniu do listopada 2019 roku - poinformowała spółka w komunikacie. Narastająco od początku roku przychody VRG wyniosły około 722,3 mln zł i były niższe rdr o około 20,7 proc.

Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Bytom, Wólczanka, Deni Cler) wyniosły około 28,3 mln zł i były niższe rdr o około 57,3 proc. W okresie styczeń-listopad 2020 roku w tym segmencie przychody wyniosły około 423,4 mln zł i były niższe o około 26,3 proc. rdr.

Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.KRUK) wyniosły około 17,3 mln zł i były niższe rdr o około 40,4 proc. W ujęciu narastającym wartość przychodów w tym segmencie wyniosła około 276,9 mln zł, czyli spadła o 8,4 proc. rdr.

Łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej grupy na koniec listopada 2020 roku wyniosła 53,0 tys. mkw. i była niższa o 2,4 proc. niż rok wcześniej.

- Oceniamy, że listopad pomimo zamknięcia wszystkich salonów zlokalizowanych w centrach handlowych był lepszy niż się spodziewaliśmy. Nasza prognoza mówiła o spodziewanym spadku sprzedaży do -70 proc. w ujęciu r/r. Tymczasem skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte w listopadzie 2020 roku przez Grupę Kapitałową Spółki wyniosły około 47,4 mln zł i były niższe od przychodów osiągniętych w listopadzie 2019 roku o około 52,0 proc. Analogicznie, jak w poprzednich miesiącach br., lepiej radził sobie w tych warunkach segment jubilerski – spadek przychodów W.Kruk w ujęciu rocznym to  40,4 proc.- komentuje Radosław Jakociuk, wiceprezes zarządu VRG, odpowiedzialny za działalność operacyjną i piony marek.

Na lepszy od prognozy zarządu wynik listopada wpływ miał zwiększony ruch klientów w salonach stacjonarnych w ostatnie dni między ogłoszeniem lock-down a jego rozpoczęciem oraz bardzo dobre wyniki Black Friday w sklepach online spółki. - Wszystkie marki wypracowały w ramach promocji Black Friday sprzedaż 2 a nawet 3 razy wyższą, niż w pozostałe dni listopada. Pomimo dużych promocji, które spółka zainicjowała 7.11 aby wspierać sprzedaż w e-commerce, spadek marży wyniósł tylko 3 p.p w porównaniu z listopadem 2019 roku. W ujęciu narastającym skonsolidowana marża ze sprzedaży w okresie styczeń - listopad 2020 wyniosła około 48,6 proc. i była niższa o 3,1 pp. od marży osiągniętej w analogicznym okresie ubiegłego roku – dodaje Radosław Jakociuk.

W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń - listopad 2020 roku wyniosła około 722,3 mln zł i była niższa o około 20,7 proc. od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.

  • 1
  • 2

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.221.159.255
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!