PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl


Przystanek - Tik Tok. Mango zbroi się w narzędzia do rozwoju online

Przystanek - Tik Tok. Mango zbroi się w narzędzia do rozwoju online
Salon Mango w Starym Browarze, fot. K. Wysmyk
  • Autor: fashionunited.com/PropertyNews.pl
  • Dodano: 15 paź 2020 11:03

Mango dołączyła do marek, które uruchomiły konto TikTok. To kolejny krok do rozwoju na dobrze funkcjonującym kanale online.

  • Autor: fashionunited.com/PropertyNews.pl
  • Dodano: 15 paź 2020 11:03

Hiszpański gigant odzieżowy chce wykorzystać swoją oficjalną stronę TikTok, aby zaprezentować „wyrażanie siebie i kreatywność” swoich twórców na różne tematy, takie jak kultura, moda i muzyka - podaje fashionunited.com.

- TikTok to kreatywna platforma, która jest wyjątkowa i całkowicie odmienna od tego, co znaliśmy dotychczas - powiedział w oświadczeniu Emilio Mosteiro, dyrektor komunikacji Mango. - Tworzenie przez naszą społeczność własnych treści w uczciwy i niefiltrowany sposób jest niezwykłym sposobem na wspólne tworzenie i utrzymywanie globalnej więzi z klientami.

Przypomnijmy, w sierpniu firma zapowiedziała, że rozwój online ma stać się „kluczem” do odbudowy po zamknięciu, którego efektem był spadek sprzedaży  w okresie od marca do czerwca o ponad 50 procent. W miesiącach blokady Mango przyciągnęło prawie 900 tys. nowych klientów online, zwiększając liczbę aktywnych klientów e-commerce do prawie sześciu milionów.


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.234.223.229
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!