Grupa odzieżowa H&M i Klarna ogłosiły, że rozszerzyły umowę o partnerstwie. Cel to dalsza integracja e-sklepów i sklepów stacjonarnych oraz rozwój sprzedaży, dostaw i zwrotów.
Firmy chcą usprawnić płatności, rozwinąć dostawy i usprawnić zwroty zakupionych towarów. Nowy system ma być zintegrowany z aplikacją H&M i programem lojalnościowym.
- Zakupy w H&M powinny być wygodne i inspirujące, a my cieszymy się, że wkrótce zaoferujemy fanom mody na wybranych rynkach zupełnie nowy sposób płacenia za zakupy. Klarna pomogła nam opracować unikalne rozwiązanie płatnicze H&M, które oferuje naszym fanom prawdziwie nowoczesne zakupy bez względu na to, gdzie i jak zdecydują się na zakupy - komentuje Daniel Claesson, dyrektor ds. rozwoju biznesu w H&M Group.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl
DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
©
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
Komentarze