PARTNERZY PORTALU

Przyszłość handlu to e-commerce

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Dodano: 18 mar 2013 18:27

Już dziś na całym świecie kanał online jest drugim, po handlu tradycyjnym, najważniejszym sposobem dystrybucji produktów i usług - wskazuje jasno najnowszy raport firmy doradczej Deloitte „Global Powers of Retail".

Coraz więcej sprzedawców buduje swoje internetowe odpowiedniki lub decyduje się wyłącznie na wirtualny kanał sprzedaży. Dynamiczny wzrost zysków z online szybko rekompensuje wydatki na utworzenie i utrzymanie e-sklepu. Szczególnie, że wejście z handlem do sieci jest coraz tańsze. - Jeszcze 10 lat temu, zakładając sklep internetowy trzeba było liczyć się z wydatkami rzędu minimum kilku, a nawet kilkunastu tysięcy złotych. Dziś e-sklep z pełnym pakietem funkcjonalności, łącznie z wachlarzem różnych metod płatności, w tym z szybkimi płatnościami internetowymi, w najprostszej wersji można mieć na zasadzie abonamentu już od kilkudziesięciu złotych miesięcznie - mówi Artur Wojtczuk, dyrektor odpowiedzialny za rozwój systemu płatności internetowych PayByNet z ramienia KIR S.A.

Jak szacują analitycy, w 2013 roku rynek e-commerce w Polsce będzie wart o 5 miliardów złotych więcej niż rok wcześniej, co oznaczałoby, że Polacy wydadzą na zakupy w sieci w sumie ok. 26 mld zł. Nie dziwi więc, że coraz więcej chętnych garnie się do handlu wirtualnego.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

Dzisiejszy internauta lubi mieć wybór różnych form płatności. I choć w Polsce nadal dominuje zwyczaj płacenia za towar zamówiony online przy odbiorze, coraz więcej klientów decyduje się na szybsze i wygodniejsze błyskawiczne przelewy, korzystając z różnego rodzaju szybkich płatności internetowych (gdzie klient klikając na logo swojego banku ma możliwość zlecenia od ręki przelewu za zakupiony towar). Liczba klientów wybierających taką opcję wzrosła, jak podaje najnowszy raport „eCommerce 2012", z prawie 18 proc. w 2009 r. do 32 proc. w roku ubiegłym. - Tworząc sklep internetowy warto więc sięgać po oprogramowanie, które jest zintegrowane z systemem do bezpośrednich płatności - mówi Artur Wojtczuk.

Jak wynika z raportu eHandel, szybkie przelewy internetowe to przyszłość płatności w sieci. W Polsce jest obecnie 18 różnych systemów, które umożliwiają rozliczanie transakcji pomiędzy klientem a sklepem, poprzez konto bankowe kupującego. Najważniejsze z nich to: PayU, PayByNet, Przelewy24, Dotpay, PayPal czy Paylane. Własne rozwiązanie proponują klientom również banki - najbardziej popularny wśród nich jest system mTransfer, stworzony przez mBank. Różnią się one pomiędzy sobą poziomem bezpośredniości rozliczenia, szybkością realizacji przelewu i oczywiście prowizjami pobieranymi od sprzedawcy (średnio min. 2 proc.).


WSZYSTKIE KOMENTARZE (1)

  • mibb 2013-03-23 00:13:28
    tak a propos: maninthebigbox.blogspot.com

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.207.161.67
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu
Property News

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!