Pszczółka Maja nakręca footfall


Galerie handlowe wkroczyły w erę 4.0. Zatem etap malowania dziecięcych buzi dla zabawy już przeminął. Teraz eventy w centrach handlowych są naszpikowane technologią. Analogowym wyjątkiem jest pszczółka Maja, bo jej targetem są maluszki, które uwielbiają się do niej przytulać. Maskotka bije rekordy popularności. - Kalendarz ma wypełniony tak, że są już rezerwacje na przyszłoroczny Dzień Dziecka – przyznaje Grzegorz Motak, prezes Event World, jednej z czołowych agencji eventowych w Polsce obsługujących rynek centrów handlowych.
Bardzo popularnym trendem rozrywkowym w centrach handlowych są wystawy. Event World nawet szykuje na przyszły rok hit filmowy?
Grzegorz Motak prezes Event World: Coraz częściej galerie handlowe się o to pytają. Sądzę, że jest to w jakimś stopniu odpowiedź na zamknięte niedziele. Wystawa trwa na przykład trzy tygodnie, więc dla nas jest to jakaś rekompensata za wolne niedziele. Mamy w swoim portfolio m.in. wystawę edukacyjną, coś w rodzaju „Centrum Kopernika w pigułce”. Na zakończenie ekspozycji organizujemy weekend naukowców, podczas którego eksperci od chemii i fizyki przeprowadzają z dziećmi różne doświadczenia naukowe. Jeśli chodzi o wystawę filmową, to pracujemy nad sprowadzeniem jej z drugiego końca Europy do Polski. Składa się z 30 eksponatów filmowych, w połowie oryginalnych, takich jak na przykład zbroja Russella Crowe’a z Gladiatora. Planujemy jej premierę w Polsce w przyszłym roku.
Dalej w wywiadzie:
• Czy w dobie transformacji jaką przechodzą galerie handlowe stając się ostoją rozrywki agencje eventowe mają pełne ręce roboty?
• Jak wygląda najbardziej cyfrowy event licencyjny?
• Jakie licencje są na topie?

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
© Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.