PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Qarson przetestuje swój pop-up store w Młocinach

Qarson przetestuje swój pop-up store w Młocinach
Izabela i Damian Ciesielczykowie, założyciele i właściciele Qarsona.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 21 sie 2019 20:10

Auta na abonament podbijają galerie handlowe. We Francji Qarson prowadzi pod Paryżem supermarket samochodowy oraz 12 wysp w centrach handlowych. Za miesiąc otwarte zostaną dwie kolejne: w Montpellier w galerii Lattes oraz w Strasburgu w galerii Mundo. W Polsce działa już siedem cyfrowych salonów samochodowych. Firma wciąż testuje nowe koncepty sprzedaży. Za kilka dni w galerii Młociny - premiera pierwszego pop-up store’u.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 21 sie 2019 20:10

Jaką rolę pełnią cyfrowe salony samochodowe, skoro nie można w nich – jak u klasycznego dilera – usiąść za kierownicą wybranego modelu? 

Damian Ciesielczyk, założyciel i prezes firmy Qarson: Przede wszystkim marketingową. Polskie społeczeństwo jest bardziej internetowe niż francuskie. We Francji, gdzie mamy 12 salonów wyspowych w galeriach handlowych, klienci częściej potrzebują rozmowy z doradcą handlowym, czy sprzedawcą. W Polsce dużo więcej klikamy. E-commerce jest na wyższym poziomie. Jednak w obu krajach interesują nas duże skupiska ludzi. Zakup samochodu nie jest czynnością codzienną, więc nie musimy budować gęstej sieci punktów sprzedaży. Bardziej efektywne jest postawienie na największe centra handlowe. 

Czy łatwo wam się rozmawia z galeriami handlowymi? 

Działamy już 10 lat we Francji, więc jest nam łatwiej. Korzystamy z tego, że jesteśmy pionierem na zagranicznym rynku. W Polsce zapewniamy centrom handlowym urozmaiconą ofertę handlową. Te argumenty trafiły na podatny grunt i dzisiaj działamy w siedmiu największych galeriach – dokładnie w tych, w których planowaliśmy. Za kilka dni otworzymy pop-up store w galerii Młociny. Butik będzie działał przez miesiąc. Na ten rok zrealizowaliśmy już plan jeśli chodzi o wielkość naszej sieci salonów cyfrowych w Polsce. Teraz skupiamy się na optymalizacji form dotarcia do klienta, więc testujemy różne rozwiązania. Na przykład chcemy zaoferować klientom technologię VR do oglądania wnętrz samochodów. Oczekiwania klientów zmieniają się teraz z ogromną prędkością, a świat motoryzacji póki co za tymi zmianami nie nadąża. Chcemy to zmienić.

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.207.132.114
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.