- Od dawna planowaliśmy otwarcie drugiego sklepu w Gdańsku. Uważamy, że to miejsce ma bardzo duży potencjał sprzedażowy. Mamy tu nie tylko swoje stałe klientki lecz także liczne grono turystek, które chętnie wybierają zakupy w naszym sklepie. Czekaliśmy na odpowiednie miejsce oraz metraż sklepu. Centrum Handlowe Madison spełniło nasze oczekiwania – mówi Małgorzata Larwa, Manager ds. Ekspansji Quiosque.

Marka zaprasza do współpracy potencjalnych franczyzobiorców. Aby współpracować z Quiosque należy posiadać lokal, którego optymalna dla marki powierzchnia ma metraż od 100 do 130 mkw., w mieście powyżej 30 tysięcy mieszkańców. Koszt inwestycji to, w zależności od stanu lokalu, od 1 000zł do 2 500zł netto na mkw.

 

 

 

 

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl