Quiosque wchodzi do Galerii Hosso


Marka Quiosque jest obecna na polskim rynku od ponad 25 lat. Konsekwentnie rozwija sieć sprzedaży. Na mapie sklepów pojawił się nowy punkt w Gubinie, w Galerii Hosso. Jest to sklep własny marki.
- Salon w Gubinie zajmuje powierzchnię 137 mkw. Gubin to nowe dla nas miejsce. Uważamy, że miasto ma duży potencjał dla naszej marki. Już od dawna słyszeliśmy sugestie od naszych klientek, że brakuje nas właśnie w tej lokalizacji. Mamy nadzieję, że ułatwimy dostęp do Quiosque naszym stałym klientkom oraz szybko zyskamy nowe – mówi Małgorzata Larwa, Manager ds. Ekspansji Quiosque.
Salony Quiosque to miejsca, w których dominują jasne i spokojne barwy oraz drewniane wykończenia, dzięki czemu panuje w nich przyjemna atmosfera. W każdym z salonów klientki mogą liczyć na profesjonalną poradę dotyczącą wyboru rozmiaru czy stylizacji.
Marka zaprasza do współpracy potencjalnych franczyzobiorców. Aby współpracować z Quiosque należy posiadać lokal, którego optymalna dla marki powierzchnia ma metraż od 100 do 130 mkw., w mieście powyżej 50 tysięcy mieszkańców. Koszt inwestycji to, w zależności od stanu lokalu, od 1,5 tys. zł do 2,5 tys. zł netto na mkw.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.