Rage Age w odwrocie


Próchnik podał szacunkowe dane sprzedaży marek we wrześniu. O ile sztandarowa sieć firmy zanotowała znaczny wzrost sprzedaży detalicznej, o tyle wyniki Rage Age zanurkowały.
We wrześniu br. marka Adam Feliks Próchnik osiągnęła przychód na poziomie 2,7 mln złotych, czyli o 17 proc. więcej niż przed rokiem. Z kolei Rage Age zanotował przychód 936 tys. złotych - o 14 proc. mniej niż w 2014 roku.
Sprzedaż internetowa uruchomiona w bieżącym roku osiągnęła we wrześniu przychody na pozimie 148 tys. złotych.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (56%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
© Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.