Ranking najpopularniejszych e-zakupów
E-klienci kupują w sieci odzież, dodatki i akcesoria, ale to na sprzęt RTV i AGD wydają najwięcej. W sieci mężczyźni są bardziej rozrzutni niż kobiety - wynika z raportu przygotowanego przez firmę Gemius dla e-Commerce Polska.
Internauci kupują w sieci odzież, dodatki i akcesoria (80 proc. badanych), książki, płyty i filmy (77 proc.) oraz sprzęt RTV i AGD (66 proc.). Wśród produktów najrzadziej wskazywanych znalazły się ubezpieczenia (22 proc), produkty spożywcze (24 proc.) i artykuły dla kolekcjonerów (26 proc.).
E-konsumenci wydają najwięcej na dobra trwałe, tj. sprzęt RTV/AGD (590 zł), meble i wystrój wnętrz (301 zł) oraz na obuwie (133 zł). Najmniejsze kwoty przeznaczają na produkty farmaceutyczne (49 zł), kosmetyki (50 zł) i multimedia (56 zł).

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.