Ranking najpopularniejszych serwisów konsumenckich
Serwis allegro.pl jest najpopularniejszym serwisem, na którym internauci poszukują odzieży (40 proc. internautów spontanicznie wskazało ten serwis WWW jako miejsce zakupu ubrań), RTV i AGD (29 proc.) oraz multimediów (15 proc.) online. W przypadku produktów spożywczych, liderem jest e-sklep alma24.pl (17 proc.), najpopularniejszą e-perfumerią sephora.pl (10 proc.), a e-apteką doz.pl (6 proc.) - podaje Gemius.
Mimo, że wciąż spotykamy się z opiniami, że zakupy internetowe są obarczone dużym ryzykiem, to z roku na rok obserwujemy wzrost zaufania konsumentów do tej formy nabywania dóbr komentuje Grzegorz Wójcik, członek zarządu Izby Gospodarki Elektronicznej.
Jego zdaniem jest to związane z kilkoma kwestiami. Po pierwsze, klienci są coraz bardziej świadomi swoich praw konsumenckich i tego jakich zasad przestrzegać, by zapewnić sobie bezpieczeństwo robiąc zakupy w internecie. Po drugie coraz większa konkurencja wśród sprzedawców prowadzi do profesjonalizacji świadczonych przez nich usług, a to niewątpliwie, w perspektywie długofalowego działania przekłada się na zwiększone zaufanie zadowolonych klientów dodaje Wójcik.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.