W strukturze podaży parków handlowych w Polsce dominują obiekty z kategorii „big box”, które cechują się największą powierzchnią (powyżej 10 tys. mkw.) i stanowią 45 proc. aktualnych zasobów. Dużą popularnością cieszą się również parki handlowe o powierzchni 3 - 10 tys. mkw., a ich udział w rynku wynosi 41 proc. Ze względu na stosunkowo niewielką powierzchnię pojedynczego obiektu w kategorii „convenience” (poniżej 3 tys. mkw.), formaty te stanowią tylko 14 proc. rynku - wynika z raportu opracowanego przez CBRE oraz Trei Real Estate Poland „Parki handlowe w Polsce” w którym podsumowują I kw. 2019 r. i nakreślają perspektywy rozwoju dla tego sektora nieruchomości handlowych w naszym kraju.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl
DO POBRANIA
-
Parki handlowe w Polsce - Analiza rynku
3,2 MB format pliku Plik do pobrania