Re-commerce na celowniku klientów i retailowych gigantów. Wkrótce przegoni fast fashion


Re-commerce to drugie życie produktów. Potencjał rozwoju tej branży jest bardzo duży. – To widoczny trend, który wpłynie na rynek magazynowy – twierdzi Damian Kołata, partner, Head of Industrial & Logistics Agency Poland, Head of E-Commerce CEE, Cushman & Wakefield. W 2030 roku rynek odsprzedaży będzie dwukrotnie większy niż fast fashion.
- W Polsce krajowa wartość rynku re-commerce szacowana jest na 5-6 mld złotych rocznie.
- Na razie niewielka jego część generowana jest w Internecie, ale to elektroniczny kanał sprzedaży przyniesie w przyszłości największy wzrost - podaje Cushman & Wakefield w raporcie "E-commerce pęka w szwach a magazyny razem z nim".
- Według raportu “Second-hand Fashion Report 2020” opracowanego przez ubup.com, wyraźną motywacją do zakupu używanej odzieży jest aspekt zrównoważonego rozwoju.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (91%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
© Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.