PARTNERZY PORTALU


Real i Intersport liczą na krociowe zyski z Euro 2012

  • Autor: Dziennik Gazeta Prawna
  • Dodano: 04 cze 2012 09:32

Polski handel może zarobić 23 mln euro na piłkarskich mistrzostwach Starego Kontynentu. Szacuje się, że właśnie tyle zarobiły portugalskie sieci handlowe na Euro 2004 r. Ze względu na porównywalną pojemność stadionów oraz liczbę spodziewanych gości w Polsce wynik powinien być podobny - pisze "Dziennik Gazeta Prawna".

  • Autor: Dziennik Gazeta Prawna
  • Dodano: 04 cze 2012 09:32
Zarabianie na Euro 2012 nie jest proste. Umowy z UEFA na sprzedaż produktów oznakowanych logo rozpoczynających się mistrzostw ma tylko 40 firm na całym świecie, w tym 25 to firmy polskie. Sieci handlowe mogą nabywać od nich licencjonowane produkty - w sumie 3000 artykułów. Wyjątkiem od tej zasady są sieć sportowa Intersport oraz hipermarkety Real. Obie marki - jako jedyne w kraju - podpisały z UEFA specjalne umowy, które zapewniają im prawo do akcji promocyjnych i marketingowych oraz dostęp do szerokiego asortymentu produktów - pisze "DGP".

W 54 sklepach Real już od listopada ubiegłego roku funkcjonują specjalne stoiska oznaczone kolorem fioletowym, gdzie można nabyć m.in. pościel, bieliznę, artykuły sportowe i spożywcze z logo mistrzostw. Mimo że oficjalnie tylko dwie sieci handlowe w Polsce mogą promować się jako partnerzy UEFA, inne sklepy także próbują je naśladować, organizując np. specjalne stoiska z produktami dla kibica. Firmy te nie łamią prawa, bo nie podają, że są oficjalnymi sklepami UEFA.

Retransmisja sesji:

Property Forum ONLINE – Fokus na Śląsk


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.238.249.157
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!