W pierwszym kwartale bieżącego roku Metro Group otworzyło łącznie 36 sklepów w 9 krajach (10 sklepów cash&carry, 25 Media Saturn i 1 hipermarket Real).

Sprzedaż całej Grupy w pierwszym kwartale roku wyniosła 18,7 mld euro, co oznacza spadek o 3,3 proc. w stosunku ubiegłego kwartału. Sprzedaż LfL spadła o 0,2 proc.

Jeśli chodzi o Metro Cash&Carry sprzedaż wyniosła 8,5 mld euro, co oznacza wzrost o 0,9 LfL. Grupa uważa ten wynik za satysfakcjonujacy, szczególnie rejon Europy Wschodniej - Rosja, Polska i Turcja - wykazują tendencję wzrostową. W Niemczech i Europie Zachodniej sprzedaż spadła.
Sieć Real zanotowała sprzedaż na poziomie 2,6 mld euro, co oznacza spadek o ponad 15 proc. i 1,9 proc. LfL. Real w Niemczech wykazał sprzedaż na poziomie 2,2 mld euro czyli spadek o 2 proc. LfL. Spadek sprzedaży w Niemczech Grupa tłumaczy m.in. wysoką konkurencją ze strony dyskontów.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl